FAQ - Veelgestelde vragen
Standaard worden onze flightcases in zwart geleverd maar wij hebben ook andere kleuren op voorraad. Neem contact met ons op om uw gewenste kleur en flightcase te bespreken.
Binnen Nederland
De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen producten:
Licht pakket – € 12,50
Voor één of meerdere schuiminlays of losse accessoires.
Zwaar pakket – € 21,00
Voor een kleine flightcase, zoals een Rackcase PRO t/m 8HE of een Slamrack PRO t/m 6HE.
Pallet – € 87,50
Voor grote of meerdere flightcases.
De verzendkosten worden automatisch berekend op de betaalpagina.
Buiten Nederland
De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen producten:
Licht pakket – € 15,00
Voor één of meerdere schuiminlays of losse accessoires.
Zwaar pakket – € 27,00
Voor een kleine flightcase, zoals een Rackcase PRO t/m 8HE of een Slamrack PRO t/m 6HE.
Pallet – € 125,00
Voor grote of meerdere flightcases.
De verzendkosten worden automatisch berekend op de betaalpagina.
Voor consumenten
Indien uw product niet naar wens is binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, kunt u de aankoop herroepen en de producten retourneren. Uw volledige aankoopbedrag wordt dan zo snel mogelijk teruggestort.
Klik hier voor het volledige retourbeleid
Voor zakelijke klanten
Retourzendingen van zakelijke aankopen zijn alleen mogelijk indien dit vooraf schriftelijk is overeengekomen. Op maat gemaakte producten en speciale bestellingen kunnen niet worden geretourneerd.
Voor consumenten
Indien het product beschadigd geleverd wordt of door toedoen van 123customized.nl niet in de juiste staat verkeert, heeft u recht op garantie zoals vermeld bij het product.
Klik hier voor het volledige garantiebeleid
Voor zakelijke klanten
123customized.nl garandeert dat de geleverde producten geschikt zijn voor de beoogde toepassingen zoals vermeld in de productinformatie.
Garantievoorwaarden voor zakelijke klanten:
Garantieperiode: 3 maanden op materiaal- en fabricagefouten.
Uitzonderingen: Garantie vervalt bij onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik, externe schadebronnen (brand-, water-, transport- of valschade), of wanneer producten door derden zijn gewijzigd of onderhouden.
Meldplicht: Zichtbare gebreken direct bij ontvangst melden per e-mail. Verborgen gebreken dienen binnen 24 uur na ontdekking te worden gemeld.
Kosten: Alle logistieke kosten voor reparatie of vervanging zijn voor rekening van de klant.
Een beroep op garantie of retour heft de betalingsverplichting niet op.
Staan bij het product geen binnen- of buitenmaten? Neem dan contact met ons op en wij zullen deze informatie laten toekomen.

