top of page

FAQ - Veelgestelde vragen

  • Kunnen jullie ook flightcases in andere kleuren leveren?
    Standaard worden onze flightcases in zwart geleverd maar wij hebben ook andere kleuren op voorraad. Neem contact met ons op om uw gewenste kleur en flightcase te bespreken.
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja, u kunt uw bestelling ook bij ons komen ophalen. Kies hiervoor op de betaalpagina voor de bezorgwijze 'Afhalen'. Hiermee bespaart u op de verzendkosten.
  • Hebben jullie een showroom?
    In onze entree hebben wij een aantal flightcases, vario racken en schuim inlays staan maar door ons grote aanbod staat hier niet ons hele assortiment. Verder kunt u altijd vrijblijvend op de koffie komen voor een rondleiding waarin wij ons werkproces kunnen laten zien en uw wensen kunnen bespreken.
  • Hoeveel zijn de verzendkosten?
    Binnen Nederland De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen producten: Licht pakket – € 12,50 Voor één of meerdere schuiminlays of losse accessoires. Zwaar pakket – € 21,00 Voor een kleine flightcase, zoals een Rackcase PRO t/m 8HE of een Slamrack PRO t/m 6HE. Pallet – € 87,50 Voor grote of meerdere flightcases. De verzendkosten worden automatisch berekend op de betaalpagina. Buiten Nederland De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen producten: Licht pakket – € 15,00 Voor één of meerdere schuiminlays of losse accessoires. Zwaar pakket – € 27,00 Voor een kleine flightcase, zoals een Rackcase PRO t/m 8HE of een Slamrack PRO t/m 6HE. Pallet – € 125,00 Voor grote of meerdere flightcases. De verzendkosten worden automatisch berekend op de betaalpagina.
  • Kan ik een product retour sturen?
    Voor consumenten Indien uw product niet naar wens is binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen, kunt u de aankoop herroepen en de producten retourneren. Uw volledige aankoopbedrag wordt dan zo snel mogelijk teruggestort. Klik hier voor het volledige retourbeleid Voor zakelijke klanten Retourzendingen van zakelijke aankopen zijn alleen mogelijk indien dit vooraf schriftelijk is overeengekomen. Op maat gemaakte producten en speciale bestellingen kunnen niet worden geretourneerd. Klik hier voor het volledige retourbeleid
  • Heb ik garantie op mijn aankoop?
    Voor consumenten Indien het product beschadigd geleverd wordt of door toedoen van 123customized.nl niet in de juiste staat verkeert, heeft u recht op garantie zoals vermeld bij het product. Klik hier voor het volledige garantiebeleid Voor zakelijke klanten 123customized.nl garandeert dat de geleverde producten geschikt zijn voor de beoogde toepassingen zoals vermeld in de productinformatie. Garantievoorwaarden voor zakelijke klanten: Garantieperiode: 3 maanden op materiaal- en fabricagefouten. Uitzonderingen: Garantie vervalt bij onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik, externe schadebronnen (brand-, water-, transport- of valschade), of wanneer producten door derden zijn gewijzigd of onderhouden. Meldplicht: Zichtbare gebreken direct bij ontvangst melden per e-mail. Verborgen gebreken dienen binnen 24 uur na ontdekking te worden gemeld. Kosten: Alle logistieke kosten voor reparatie of vervanging zijn voor rekening van de klant. Een beroep op garantie of retour heft de betalingsverplichting niet op. Klik hier voor het volledige garantiebeleid
  • Wat is de binnen- en/of buitenmaat van de flightcase?
    Staan bij het product geen binnen- of buitenmaten? Neem dan contact met ons op en wij zullen deze informatie laten toekomen.
  • Wat is het gewicht van de flightcase?
    Staat bij het product geen gewicht? Neem dan contact met ons op en wij zullen een gewicht bij benadering laten toekomen.
  • Komt het product overeen met de getoonde afbeeldingen?
    We streven ernaar om de onze producten te voorzien van afbeeldingen die zo veel mogelijk overeenkomen met het werkelijke product. Hierin kunnen minimale verschillen zitten.
  • Kan ik als buitenlandse zakelijke klant een factuur met verlegde btw ontvangen?
    Voor zakelijke klanten buiten Nederland (met een geldig btw-nummer) kunt u op de betaalpagina kiezen voor de betaalwijze 'Handmatige betaling'. Wij sturen u dan een factuur met verlegde btw. Let op: Zorg ervoor dat u een geldig btw-nummer invult in het daarvoor bestemde veld.
bottom of page